2018 m. gegužės 18 d., penktadienis

Naktinė veido priežiūra


Nenustoju kartoti, vakare jūsų veido priežiūros priemonės turi būti visiškai kitokios, nei rytais. Jeigu rytais aš noriu lengvo veido drėkinimo ir matinio efekto, tai vakare jau reikia pagalvoti apie priemones nuo raukšlių ir veido odos maitinimą. Kartais, nereikia super brangių priemonių, užtenka ir L'oreal, labai rekomendoju Revitalift Filler Hyaluromask, o Revitalift naktinis kremas papildo mano naktinę veido priežiūros rutina.





Bėgant metams, odoje sumažėja natūralios hialurono rūgšties kiekis: raukšlės tampa labiau pastebimos, oda praranda jaunatvišką putlumą. REVITALIFT FILLER kaukė papildyta mikrodalelėmis, kurios ištirpsta odos paviršiuje, kad per naktį prisotintų odą hialurono rūgštimi ir oda atrodytų jaunatviškai putli ir stangri.

Azijinės centelės šimtmečiais buvo naudojamos tradicinėje kinų medicinoje. Šis unikaliomis atkuriamosiomis savybėmis pasižymintis augalas dar vadinamas „tigro žolele“. Azijos legenda byloja, kad didingieji tigrai voliodamiesi ant šių augalų išsigydydavo žaizdas. L'Oréal Paris mokslininkai azijinėmis centelėmis papildė naująjį senėjimą lėtinantį kremą REVITALIFT CICACREAM, kuris padeda atkurti odos barjerą, sumažinti raukšleles ir sustangrinti odą. Nekariaukite su raukšlėmis. Atkurkite odą.

Senėjimą lėtinantis naktinis kremas REVITALIFTCICACREAM – nauja kovos su raukšlėmis priemonė. Tinka jautriai odai, švelniai lygina raukšles ir akivaizdžiai stangrina odą. Kremas pagerintas legendomis apipintų Azijos augalų – azijinių centelių, kurios puikiai stiprina apsauginį odos barjerą, ekstraktu.
PATIKRINTA DERMATOLOGŲ IR OFTALMOLOGŲATLIKTAIS TYRIMAIS, TINKA JAUTRIAI ODAI.







Mano nuomonė:

Pasakysiu nuoširdžiai, man labai labai patinka Revitalift Filler Hyaluromask, tai kažkas tobulo. Stiklinis prabangus buteliukas, lengva konsistencija ir burbuliukai, kurie pripildyti hyalurono. Testavimą aš pradėjau dar Rygoje, per Riga Fashion Week, gali pasakyti drąsiai, šios kaukės poveikis nei kiek nenusileidžia mano mėgstamai GlamGlow. Gal ten efektas kiek greitesnis, tačiau ir kaina vos  ne kelis kartus brangesnė. L'oreal kaukė suminkština odą, gerai drėkina ir akivaizdžiai sumažina mimikos raukšles (kitų kol kas neturiu). Labiausiai patinka tai, kad ją galima naudoti solo ir palikti visai nakčiai. Taip, ji kiek lipni, tačiau aš poveikį aš jai atleidžiu beveik viska. Naktis veido kremas iš naujos REVITALIFTCICACREAM linijos kiek kitoks, jis tirštas, gana riebus ir puikiai maitina veido odą. Aš manau, kad būtent toks ir turėtų būti naktinis kremas, kuris per naktį privalo atstatyti odos būklę ir suteikti jai tobulą išvaizdą.
Pabaigai noriu pasakyti, kad naujos L'oreal veido priežiūros priemonės man patiko,  REVITALIFTCICACREAM linijos dieninis ir paakių kremas iškeliavo pas mamaą, nes aš atradau dar vieną pigią ir visusiems prieinamą veido priežiūros liniją, apie kurią papasakosiu jau netrukus.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig