2018 m. balandžio 19 d., ketvirtadienis

Silver Background


Praeitą savaitę buvo tiek renginių, kad mes nepėdavome nuvažiuoti net į tuos, kurie mus domino labiausiai. Kelias dienas prieš renginius, aš sėdėjau ant savo lovos ir žiūrėjau į spintą, norėjosi kiekvienai dienai kažkuo ypatingo, tačiau labai skirtingo, o svarbiausiai, nesikartoti, bet ir neprarasti savo stiliaus ir savo 'aš'. Sunki užduotis? Patikėkite, iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad viskas labai paprasta, bet taip nėra. Man svarbu, kad spalviškai ir stilistiškai drabužiai tiktų vienas prie kito, papildytų ir atrodytų tobulai. Jau tiksliai žinojau, kad ketvirtadienį į Polhem užsidėsiu sidabrinės spalvos Missoni suknelę.



Kodėl Missoni? Nežinau, kiekvienas iš mūsų turi mados namus, kurie patinka labiausiai. Man labiausiai patinka Burberry (manau, tai jau visi pastebėjo), Missoni ir Valentino. Būtent Missoni suknelės atrodo išskirtinai, prabangiai ir subtiliai. Manau, iš milijono suknelių galima atpažinti Missoni kūrybą, o gal čia tik aš taip galvoju, nes dievinu šį brandą. Padildyti sidabrinės spalvos suknelę aš nusprendžiau pastelinės spalvos detalėmis: rožiniu ir mėlynu atspalviais, juk pavasaris, kartais galima švelniau, o kartais kiek stipriau ir ryškiau....






Suknelė - Missoni
Džinsinė striukė - Versace
Rankinė - Cuccinelle
Laikrodis - Daniel Wellington
Apyrankės - Pandora
Beretė - Stradivarius
Akiniai - Michael Kors
Kojinės - H&M
Avalynė - Public Desire








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig