2018 m. balandžio 19 d., ketvirtadienis

Dior Diorskin Forever Undercover


Labas rytas, mano brangieji, oras blogas, renginių nenusimato, todėl aš namuose ir atspėkite ką veikiu? Teisingai, rašau blogą ir fotografuoju naujas kosmetikos priemones gautas testavmui. Pakankamai seniai gavau testavimui ir Dior naujienas, labai apsidžiaugiau pamačius Dior Diorskin Forever Undercover kreminę pudrą, juk viena pirmoji kreminė pudra iš liuks kategorijos buvo Dior Forever prieš gerus 12 metų.





Dior laboratorijų ekspertai sukūrė ekstremaliai koreguojančią Diorskin Forever Undercover kreminę pudrą. Šis fluidas, 24 valandoms idealiai padengiantis odą, sukomponuotas iš natūralaus matiškumo efekto, kad suteiktų galimybę odai tapti „nenubučiuojama ir nenuliečiama“ – visą dieną ir visą naktį.

Peteris Philipsas, „DIOR MAKEUP“ kūrybos ir įvaizdžio direktorius, pasidalino savo nuomone apie neokamufliažą: „Sukurta kaip labai lengva fluido tekstūra, labai koncentruota pigmentacija užtikrina puikią nelygumų korekciją. Tai, kas yra naujausio ir geriausio šiame produkte yra tai, jog jis nėra nei matomas, nei jaučiamas. Rezultatas – gaivus ir tiek matinis, jog puikiai užtenka naudoti šį produktą vieną, be papildomų kompaktinių pudrų.“

Pirkti: Kristiana





Mano nuomonė:

Nors jau seniai perėjau į Dior Star kremininės pudros gerbėjus, gaivesnis veidas atrodo jauniau, didelio maskavimo reikia tik renginiams, kiekvienai dienai pilnai užtenka lygaus veido tono. Ooooh, aišku apsidžiaugiau, juk Dior Forever buvo mano meilė labai ilgą laiką. Kodėl? Kai buvau jauna, veido oda buvo pakankamai riebi, norėjosi tobulo maskavimo ir ilgalaikio rezultato. Pasakysiu nuoširdžiai, jis toks ir buvo, tačiau dabar prie klasikinio Forever varianto sugrįžti negalėčiau, per daug sausa tekstūra, per daug matiškumo, bet.... Dior Forever kompaktinę pudrą iki šiol naudoju renginiams makiažo fiksavimui. Sunki? Ne tas žodis, bet veidas atrodo tobulai, o makiažas išsilaiko visą vakarą, rytą ir dar sekančią dieną (aišku, jeigu reikia). Manau turiu pasakyti, kad Dior Star pudros numeriukas yra 20, Dior Forever kompaktinės pudros žiemai 20 ir 30 vasarai. 
Grįžtant prie naujienos, skaičiau labai daug komentarų, kad buteliukas plastikinis. Aš manau tai geriau, nei stiklinis, keliaujant plastikinis kur kas geriau, na o kiek kartu mano širdutė pradėdavo plati stipriau, kai buteliukas su pudra išslysdavo iš rankų ant grindų. Pudra spaudžiasi gerai, be didelių problemų, manau priėjus link pabaigos, problemų tikrai neatsiras, nes plastikas naudojamas buteliuko gamyboje pakankamai minkštas. 
Mano turima spalva 32, tamsiausia Lietuvos rinkoje, tačiau aš negaliu pasakyti, kad ji man visiškai netinka. Ne, aišku, šviesesnis tonas būtų geriau, bet vasara ne už kalnų, įdegsiu ir naudosiu, nes rezultatas man labai labai patinka (ant veido Dior Diorskin Forever Undercover paskaninta higlighteriu, be birios pudros naudojimo). Jeigu pirkčiau tokią pudrą pati, tikriausiai išsirinkčiau 21 arba 31 atspalvį su ryškiu geltonu tonu, būtent tokios spalvos geriausiai atrodo nuotraukose.
Dior Diorskin Forever Undercover tekstūra maloni, skysta, pasiskirsto tobulai (aš naudoju kabuki tipo šepetėlį), užtenka vieno mažo lašelio pudros ant viso veido tobulam rezultatui. Ne, pilno maskavimo kaip su klasikiniu Dior Forever variantu nėra, bet vaizdas kur kas geresnis ir natūralesnis. Dienos eigoje pudra kiek patamsėja, todėl rekomenduoju rinktis kiek šviesesnį atspalvį. Nors gamintojas teigia, kad pudros galima nefiksuoti, rezultatas ant mano veido be birios pudros išsilaiko apie 3-4 valandas, toliau veidas pradeda blizgėti, o man tai nepatinka. Fiksavimas būtinas, tada makiažu galima bus džiaugtis visą dieną.
Ar rekomenduoju? Jeigu mėgstate natūralų efektą, tačiau kiek stipresnį maskavimą, vertinate kokybę ir tobulą rezultatą, tikrai taip.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig