2018 m. kovo 18 d., sekmadienis

Urban Decay All Nighter Pollution Protection Makiažo fiksavimo priemonė


Gero ryto, mano brangieji, šią savaitę galiu drąsiai savimi didžiotis, nebuvo ypatingai daug kito darbo, todėl aš vis rašiau ir rašiau blogą. Pas mane viduje tokia panika, kad net neįsivaizduojate, naujų priemonių atkeliavo tiek, kad aš nelabai žinau nuo ko pradėti, plius ir neišbandytų lūpų dažų dar guli visas kalnas. Kitą savaitę aš būsiu Rygoje, nemanau, kad turėsiu daug laiko blogo įrašams, tik fotografuosiu ir rinksiu medžiaga tolimesniam darbui. Šiandien jūsų dėmesiui viena iš tobuliausių  UD priemonių, makiažo fiksatorius All Nighter Pollution Protection, o mano įrašas skirtas tiems, kas galvoja, kad makiažo fiksuoti nėra būtina.





All Nighter Pollution Protection
Makiažo fiksavimo priemonė
Mėgaukitės iki 16 valandų išliekančiu makiažu IR padėkite odai apsisaugoti nuo taršos sukeliamos oksidacijos. Padengusi veidą oro lengvumo All Nighter Pollution Protection dulksna, jūs atrodote lyg ką tik pasidažiusi: makiažas neišblukęs, neišsiliejęs, jokių sankaupų smulkiose raukšlelėse. Lengvutė formulė visą dieną veikia kaip apsauginis barjeras – oda išlieka atspari visiems dienos išbandymams.
Talpa: 118ml
Kur pirkti: www.douglas.lt





Mano nuomonė:

Man irgi akinčiau kildavo klausimas, ar reikia papildomai švaistyti pinigus ir pirkti makiažo fiksavimo priemones. Pirmoji išbandyta buvo MAC, toliau Make up Revolution. Nuoširdžiai tikėjau, kad rezultatas yra, nors aš jo tikra nemačiau, o didelio skirtumo nejausdavau, kol neišbandžiau All Nighter Pollution Protection. Tai labai lengvos formulės makiažo fiksavimo priemonė, kuri nesulipdo makiažo, o tiesiog sujungia visus sluoksnius (kreminę pudrą su biria pudra, nepalieka taip vadinamo pudrinio sluoksnio, o makiažas išsilaiko geriau ir ilgiau). Tokios priemonės idealiai tinka paryškinti higlighterio arba šešėlių intensyvumą, tiesiog reikia sušlapinti šepetėlius ir viskas.
Pasakysiu savo nuomonę, kaip jaučiasi mano veidas, kai aš užpurškiu All Nighter Pollution Protection (priminsiu, kad reikia purkšti iš toliau, lengva dulksna) pradžioje jaučiamas odos patempimas, toliau akivaizdžiai matomas blur efektas, nesimato nei porų, nei makiažo sluoksnių, visos priemonės idealiai atrodo, o sluoksniai susilieja. Toks rezultatas išsilaiko visą dieną, todėl, jeigu darote patys proginius makiažus, norite gražesnio vaizdo ir ilgesnio efekto, labai rekomenduoju išbandyti ir įvertinti patiems.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig