2018 m. kovo 16 d., penktadienis

GUERLAIN MON GUERLAIN Purškiamas kvapusis vanduo


Labas rytas, mano brangieji, kaip geriausiai pradėti penktadienį? Atsikelti anksčiau, tyloje išgerti skanios kavos, apmąstyti šios dienos ir savaitgalio planus, pasidžiaugti saule, kuria matome pro langą, bet laiku suprasti, šaltis -6. Dar kartą pasakyti "Atsiprašau, bet dar ne sudie", - savo kailiniams ir tam, kad kiek pagerinti nuotaiką ir pagalvoti apie pavasarį, pasikvėpinti naujais apie pavasario gaivumą priminančiu aromatu iš Guerlain.






Mano nuomonė:

Kaip aš jau sakiau, šis pavasaris labai turtingas kvepalų naujienomis, fantastiškai kvepiančių naujienų tikrai galima rasti kiekvienam skoniui. Aš jau nešneku apie tai, koks rojus kepalų mylėtojams PC Panorama, kur atsidarė Kristianos nišinių kvepalų parduotuvė, apie ją papasakosiu kiek vėliau, na o šiandien šnekėsime apie GUERLAIN MON GUERLAIN aromatą. Pasakysiu nuoširdžiai, tai vienas iš pavasariškiausių aromatų mano kvepalų kolekcijoje, jis toks rožinis, gėlinis, pozityvus ir nuteikiantis nuostabiai dienai, kad mane veikia kaip antidepresantas. Negaliu aš daugiau žiūrėti į sniegą ir niūrų pavasarį, tiesiog negaliu. GUERLAIN MON GUERLAIN gali pasigirti prabangia gėlių aromatų puokštė: tikroji levanda, arabinis jazminaitis, baltasis santalas, Taičio vanilė. Kvapas prabangus, labai švelnus ir be galo moteriškas, išsilaiko ant kūno beveik visą dieną, ant plaukų aš jį jaučiu dar kitos dienos ryte, kol nepakartoju kvepalų dozę.
Aš manau, kad šis aromatas tikrai patiks Guerlain kvepalų mylėtojoms, nes Guerlain mergina labai išskirtinė, ji romantikė bėganti gėlių laukais, ji dvelkia moteriškumu, tačiau jos siela tokia nepriklausoma. Ji su palaidais plaukais kurie kvepia levandomis ir jazminaičiais, jos balta šilkinė suknelė plevėsuoja nuo vėjo ir judesių, jos rankose naujasis GUERLAIN MON GUERLAIN kvapusis vanduo. Kodėl aš nuotraukose ne tokia? Tikriausiai dėl to, kad žiema atsibodo net labai labai, o rožinis kvepalų buteliukas rankose primina apie gėlių aromatus. Juk ateinančio pavasario natos gali būti tavo širdyje.....

PR sample

Pirkti: Kristiana

Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig