2018 m. vasario 8 d., ketvirtadienis

Snieguolė iš pasakos


Kaip jau supratote, vakar buvau Polhem naujienų ir tendencijų pristatyme, renginio tema buvo atostogos. Hm, kodėl visi galvoja apie šiltus kraštus, jeigu mes šnekame apie atostogas? Aš nuoširdžiai buvau paruošusi vasarinę suknelę ir oranžinės spalvos aukštakulnius, tačiau atsitiko vienas dalykas, kuris pakeitė mano sprendimą ir drabužių pasirinkimą. Kas atsitiko? Atsitiko naujieji MIU MIU batai, teko skubiai galvoti koncepciją ir kaip įpašyti naujieną į savo planuojamą drabužių derinuką.

Kas iš mūsų nenori vardinių drabužių? Kas iš mūsų nenori permokėti už avalynę? Teisingai, niekas, todėl labai rekomenduoju Trakų gatvėje, Vilniuje, avalynės išparduotuvę, ten labai daug vardininės avalynės, bet su dydžiais sunkoka, jeigu jau kažką pamatai, pirk negalvodama. Aš nusipirkau savo Missoni aukštakulnius būtent ten, dabar mano rankose MIU MIU. Taip, pasakysiu nuoširdžiai, toks variantas tinka ne visiems, bet aš sugebu priderinti ir atrodyti tobulai.
Kokia mano planuojamų atostogų koncepcija? Anglų moterų klubas, kur dominuoja trumpi languoti sijonai, baltos spalvos pėdkelės ir popietinė arbata. O ką? Kodėl gi ne, geros manieros ir ištiesta nugara labai daug reiškia.









Nuotraukos: Vikė

Sijonas, Marškiniai - Burberry
Rankinė - Coccinelle
Avalynė - Miu Miu
Kailiniai - H&M Studio
Pėdkelnės -Dana (Liutauras Salasevičius, Madam pareis vėliau...)











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig