2018 m. vasario 22 d., ketvirtadienis

Monoderma – tepami vitaminai odai


Dar šiandien labai trumpai apie monoDerma, vitaminus odai, kurie yra visiška naujiena rinkoje ir vaistinėje pasirodys tik šio mėnesio pabaigoje, o aš jau turėjau proga juos išbandyti, įvertinti ir pasidalinti savo nuomone su jumis. 








Monoderma – tepami vitaminai odai 


3 linijos kovojančios su dažniausiom odos problemom:

       Monoderma A15 – raukšlelėms – regeneracinio poveikio
       Moderma C10 – pigmentinėms dėmėms – skaistinamojo poveikio
       Moderma E5 – išsausėjusiai odai – drėkinančio poveikio

Naudojimas: 1 kapsulytę tepti ant švarios odos vakare. Norint didesnio efekto, naudoti ryte ir vakare. Naudoti min,. 1 mėn, norint pastebėti efektą.







Mano nuomonė:

Aš labai mėgstu SOS (greito poveikio) koncentruotas veido priežiūros priemones, nesvarbu, ar tai momentinio poveikio kaukės, ar serumas, ar kapsulės. Reikalavimas tik vienas, kad priemonė veiktų. Na, gal reikėtų paminėti, kad man be galo svarbu, kad priemonė būtų galima lengvai pasiimti su savimi į keliones, artėja mados savaičių metas, reikės daug dirbti ir mažai miegoti, mano veido oda nuo to nesidžiaugia, todėl reikia papildomos priežiūros. Šios kapsulės su vitaminais kaip tik tai, ko reikia. Aš išbandžiau Monoderma A15, oranžinės spalvos (nežinau kodėl man prie širdies buvo oranžinis atspalvis, gal spalvų ir nuotaikos trūkumas), bet likau nuoširdžiai labai patenkinta. Viena kapsulė - vienas panaudojimas , super patogu ir greitai. Pati konsistencija kiek aliejinė, tačiau susigeria akimirksniu, po naudojimo veidas ypatingai švelnus ir pamaitintas, makiažo priemonės tepasi labai lengvai, todėl galiu teigti, po pilno kurso rezultatas bus. O mano pirmasis įspūdis labai geras, žalios spalvos (drėkinantis vitaminų kompleksas) tikrai keliaus su manimi į mados savaitės.

PR sample



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig