2018 m. vasario 13 d., antradienis

Makiažas su Maybelline naujienomis


Visai neseniai gavau labai daug Maybelline naujienų testavimui, prisipažinsiu, labiausiai laukiau naujo Maybelline Total Temptation blakstienų tušo. Ne, visiškai ne todėl, kad mano kosmetinėje trūksta blakstienų tušų, man atrodo jų pas mane iki gyvenimo pabaigos, o todėl, kad būtent šitas kvepia kokosais. Belaukiant pavasario, nusprendžiau padaryti labai švelnų makiažą, naudojant turimas Maybelline priemones, manau, gavosi labai labai švelniai ir įspūdingai.




Peržiūrėjus kosmetinę, atrinkau visas geriausias ir mano naudojamas Maybelline makiažo priemones: Maybelline Master Strobing Liquid naudojau kaip makiažo pagrindą, labai jau norisi lengvo švytėjimo efekto. Mano turimas variantas kiek per tamsūs ir gana ryškūs, tačiau naudojant stipraus maskavimo Super Stay kreminį makiažo pagrindą nelieka spalvos, lieka lengvas švytėjimo efektas, oda lyg spindi iš vidaus, o būtent to man ir reikėjo. Paakių maskavimui naudojau tobuliausią visų laikų maskuoklį. Kas skaito mano blogą, žino, kad šitas maskuoklis gyvena mano kosmetinėje labai labai seniai, kol jo nebuvo Lietuvos rinkoje, pirkdavau jį www.ebay.com ir siunčiausi į Lietuvą, nes nieko geriau ir efektyviau jo kainų kategorijoje nesu atradus. Jis neparyškina mano paakių turimų raukšlelių, puikiai maskuoja tamsius ratilus ir suteikia žvilgsniui gaivumo. Fiksavau makiažą naudojant naują SuperStay kompaktinę pudrą. Negaliu pasakyti, kad ji man labai patinka, jos tekstūra kiek per sunkoka, todėl naudoju ją tik T zonoje.


Pereiname prie Maybelline naujienų, kurios man labai labai patiko, labiausiai patiko Total Temptation blakstienų tušas, jis šepetėlis tobulai atskiria ir prailgina blakstienas. Labai lengvai nusiplauna vakare, o blakstienos įspūdingai atrodo visą dieną. Tikėjausi kiek stipresnio kokosų aromato, bet logiška, tai blakstienų tušas, per stiprus kvapas gali erzinti akis.




Dar viena tobula naujiena Sensational Liner, man labai patiko jo forma, nereikia sukti rankos tam, kad pravesti tobulai gražią liniją palei blakstienų augimo liniją. Aplikatorius leidžia pravesti tiek labai labai ploną, vos matomą liniją, kuri paryškina blakstienas, tiek tokią storą, kaip padariau aš.



Šnekant apie paletę, man susidarė dvejopa nuomonė. Nuoširdžiai nustebino šešėlių kokybė, baltas matinis atspalvis labai ryškus, rudas ir bordo tobulai gražūs, juodas kiek byrą, tačiau jo konsistencija man patiko. Blizgūs atspalviai byrą kiek stipriau, tačiau išgyventi galima. Nepatiko higlighteris, kurio blizgučiai per dideli, žiūrint š veidą, matau tik blizgučius, o skaistalai tušuojasi sunkokai. Darant makiažą aš skaistalus panaudojau kaip šešėlius, toks variantas man patiko žymiai labiau.




Pabaigai kelis žodžius apie Maybelline SuperStay Matte Ink skystus lūpų dažus. Jų kokybė priklauso nuo atspalvio, jeigu šviesūs atspalviai ne mano istorija, būtent šitas ir tamsiai raudonas vieni iš mėgstamiausių ir dažniausiai naudojamų. Priminsiu, kad jie nesausina lūpas, tačiau valgyti labai riebaus maisto nerekomenduoju, lūpų viduryje jie labai greitai 'susivalgo'. Užtepti ant viršau ir pataisyti padėtį nelabai išeina, todėl reikia nuvalyti ir perdažyti lūpas iš naujo.


Aš nesu labai didelė švelnių makiažų mylėtoja, duok man į rankas juodą pieštuką aš jį panaudosiu visam akių makiažui. Bet juk pavasaris, norisi kiek švelniau, kiek paprasčiau, tačiau nemažiau gražiau ir įspūdingiau. Pagrindinis makiažo akcentas - akių pravedimas. Nors kaip aš sakau, mano rankos auga ne iš tos vietos, galiu drąsiai pravesti tobulą akių pravedimo liniją bet kam kitam, tačiau sau tai padaryti sunkoka. Nustebau, kad naudojant Maybelline padaryti tokį akių makiažo variantą man nebuvo itin sunku.








Tikiuosi mano makiažo variantas Jums patiko, nes būtent toks tinka kiekvienai dienai, nepriklausomai nuo oro sąlygų. Linkiu, kad pavasaris ateitų kaip įmanoma greičiau, atsibodo jau pilkas ir niūrus oras.

Ačiū Maybelline už naujienas ir gerą nuotaiką.













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig