2018 m. vasario 18 d., sekmadienis

L'oreal Paris x Balmain


Kartais geriau vėliau, nei niekada ;-) Būtent taip buvo su L'oreal Paris x Balmain renginiu. Pagaliau aš nusprendžiau būti tiesiog svečiu, o ne fotografu. Blogeris turi turėti galimybę pailsėti, plius per tokius renginius dažniausiai būna tampoka, mano įranga tokio tipo fotografijai nelabai tinka. Aš filmavau stories į Instagramą, bet parašyti kažką bloge labai labai norisi, juolab, kad tai Balmain.



Kas iš jūsų negirdėjo apie Balmain? Manau girdėjo visi, tai prekės ženklas, kuris savo kolaboracijų ir investicijų dėka tapo vienas iš populiariausių pasaulyje. Ne, pigiausių jis netapo, patikėkite, drabužių derinukas iš Balmain jums kainuos apie 8-11 tūkstančių. Suknelės kosmiškai brangios, o kur dar diržas, nes viena suknelė nesižiūri taip gerai, kelios apyrankės, tobuli aukštakulniai ir rankinė iš tos pačios kolekcijos. Logiška, kad tokią prabangą gali sau leisti ne kiekvienas, iš kitos pusės, kompanija nusileidžia iki 'mirtingųjų' ir bendradarbiauvo su H&M tam, kad kiekvienas (irgi ne kiekvienas, nes eilės buvo tokios didelės, o drabužiai buvo išpirkti tokiu greičiu ) turėtų galimybę prisilieti prie legendos. Aišku, tos suknelės ir kaliniai tik priminė vizualiai pirmąją mados namų Balmain drabužių liniją, bet yra kaip yra, nori išskirtinumo, mokėk pilną kainą. 
Nuoširdžiai labai nustebau, kai pamačiau L'oreal Paris x Balmain kolaboracijos anonsą. Balmain lūpų dažai? Skamba tiesiog tobulai gerai, todėl labai labai norėjau išbandyti ir įvertinti pati, nes būkime realistais, L'oreal lūpų dažai vieni iš mano mėgstamiausių, tas retro aromatas nepalieka abejingų, pridėkite gražų įpakavimą ir tobulus atspalvius.

Priminsiu kaip atrodė promo nuotraukos:



Renginys buvo tiesiog fantastiškas, viskas labai gražiai ir stilingai. Na o išbandyti L'oreal Paris x Balmain lūpų dažus pirmiems buvo labai didelė garbė. Taip, aš jau mačiau šių lūpų dažų nuotraukas internete ir svajojau apie violetinį variantą, taip mane domina ir ryškiai raudonas atspalvis.






Be galo apsidžiaugiau radus savo dovanų maišelyje šiuos tobulus atspalvius: nude, tamsiai violetinį ir šaltai rudą. OMG, kiek džiaugsmo vienoje vietoje. Pasakysiu nuoširdžiai, įpakavimai tobuli, gražiausiai žiūrisi juodos spalvos su auksinėmis logo raidėmis, bet ir žalias, bei mėlynas nenusileidžia. Man labiausiai patiko Liberation atspalvis, kokybė nelabai skiriasi nuo paprastu L'oreal lūpų dažų, kreminė tekstūra, gana stipri pigmentacija, tačiau pieštukas labai labai reikalingas.




Aš paliksiu sau kiek laiko ir būtinai ištestuosiu šiuos lūpų dažus tam, kad parašyti galutinę nuomonę Jums, mano brangieji, o kol kas noriu pasakyt, kad naujieną jau galima rasti parduotuvėse, todėl skubėkite, o aš irgi apsilankysiu prie stendo, nes turėti ryškiai violetinius ir raudonus spalvos šios kolekcijos lūpų dažus labai labai norisi.

PR sample


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig