2018 m. vasario 18 d., sekmadienis

Brioni arba James Bond elegancija


Labas rytas, mano brangieji, vakar už lango buvo toks nuostabus oras, kad aš negalėjau susikaupti ties blogo rašymo, aš visą dieną sėdėjo prie lango ir žiūrėjau kaip krenta snaigės. Iki pavasario liko visai nedaug, norisi tikėti, kad jau greitai sniegas ištirps ir mes galėsime džiaugtis saule ir žaluma. Šiandien nusprendžiau Jums papasakoti apie Brioni mados namus, nes dauguma mano draugių blogerių net niekada negirdėjo apie Brioni, ką jau sakyti apie paprastus žmones? Kas man yra Brioni? Tai James Bond elegancija ir nepakartojamas stilius.










Filmai apie James Bond'ą yra vieni iš mano mėgstamiausių, fantastiškos vietos, prabangus gyvenimas ir tobuli pagrindinio herojaus kostiumai, bei nepriekaištingo kirpimo marškiniai. Kur paslaptis? Kaip, atliekant visus filmo trukius, galima atrodyti taip stilingai? Brioni, paslaptis yra tobuli Brioni kostiumai. Ne, kostiumo aš dar neįperku, iš kitos pusės nešioti vyriškus kostiumus nėra mano svajonė, tačiau vyriški marškiniai jau labai seniai gyvena mano drabužinėje. Būtent vyriški marškiniai atrodo idealiai, paryškina pečių liniją ir suteikia to hight fashion įvaizdžio. Visai neseniai leidau sau nusipirkti Brioni ir supratau, kiekvienas euras buvo investuotas teisingai. Pagrindinis kriterijus, kuris yra svarbus perkant vyriškus marškinius - kad susisegtų tobulai prie kaklo, visą kitą mažiau svarbu. Aš perku 38 dydį, patį mažiausią (išduosiu paslaptį, kad būtent tokie dydžiai dažniausiai lieka per išpardavimus ir parduodami pigiausiai, bet ne Brioni). Brioni marškinių medžiaga tobula, niekada gyvenime neturėjau tokių tobulų marškinių. Aš nelyginu Brioni ir Zara, aš lyginu Brioni su Burberry, Armani, Zegna. Pasakau nuoširdžiai, kaip diena ir naktis. 
Merginos, jeigu norite būti išskirtinėmis, duokite galimybę vyriškiems marškiniams. Pirmą modeliuką nusipirkite ZARA, neinvestuokite labai daug pinigų, tiesiog pažiūrėkite, ar galite nešioti, ar viskas gerai ir pati sau esate graži, o tada jau ieškokite to tobulo modelio, gal tai bus Brioni? O gal Brioni bus jūsų dovana vyrui, kuris tikrai įvertins jūsų tobulą skonį?






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig