2018 m. sausio 10 d., trečiadienis

Prie kavos puodelio


Labas rytas, mano brangieji, kaip mes su jumis seniai neplepėjome prie kavos puodelio, tiesiog apie nieką. Kaip smagu buvo, kai aš galėjau gerti kavą tiesiog niekur neskubant, kaip fainai neleliuoti galvoje tūkstančių darbų, o tiesiog mėgautis kava. Sutinkate? Apie ką aš noriu pasakyti, tik apie tai, kad kartais reikia pasakyti gyvenimui "sustok, akimirka", atidėti visus darbus ir skirti laiko tiesiog sau. Aš vis žiūriu į tobulas užsienio blogerių nuotraukas, kur kiekviena diena prasideda tobulai nuo gražiausios Pasaulyje kavinės ir tobulo kavos puodelio, tai tinkančio Instagram nuotraukai. Puikiai suvokiu, tai apgaulė, tai tik ta aisbergo viršūnė, kurią mato skaitytojai, gyvenime viskas vyksta visiškai ne taip. Aš jau puikiai žinau, kokioje kavinėje tinkamos spalvos grindys (jeigu reikia fotografuoti batus), kokios spalvos įrankiai (jeigu kartais reikėtų fotografuoti laikrodžius, papuošalus, detales), kur tinkamos spalvos desertai (jeigu reikia rankinių, akinių, užrašų knygučių nuotraukų). Sakysite išprotėjau? Ne, toks blogerių gyvenimas, viskas dėl gražios nuotraukos.

Aš nesiruošiu skelbti mėgstamiausių kavinių sąrašo, tokias vietas kiekvienas privalo atrasti pats, dažniausiai, tos, kur jau buvo visi, man nelabai patinka. Man patinka dar nematytos, negirdėtos, visiškai naujos mažos kavinukės Vilniaus Senamiestyje, kur lankytojų nedaug, kur prigesintos šviesos, skani kava ir tobuli desertai. o kodėl ne? Vieną kartą per savaitę aš leidžiu sau suvalgyti skanų desertą, ir už tai mane visiškai negriaužia sąžinė (tiesą, desertai nėra ta silpnybė, be kurios gyventi negaliu. Kas man patinka labiausiai? OMG, traškučiai, bet nuo jų man atsiranda spuogų). Gyvenimas turi būti malonus, dieta malonumo neneša, tik subalansuota mityba duoda savo rezultatus, tačiau prie daržovių dar reikia priprasti. Man buvo tai be galo sunku, tačiau vaizdas veidrodyje priverti padaryti išvadas, juk jau nebe 25, kaip aš sakau, senos ir storos blogerės niekam nereikalingos. Kai ateini pas dizainerius į studijas pasiimti drabužių fotosesijoms, ten nebūna atskiros pakabos su užrašu 'senoms storoms blogerėms', ten būna drabužiai po pasirodymo, logiškai -34 dydis. Netelpi? Tapo bėdos, daryk išvadas. Negaliu pasakyti, kad išvadas padariau ir badauju nuo ryto iki vakaro, pffffff, dar ko. Ne, aš manau, kad viskas turi būti laiku ir vietoje, desertai, laikas sau, skani kava ir teisinga mityba, dizainerių rūbai labai geras dalykas, būtinas blogerėms, tačiau mažai suprantamas plačiai publikai.






PS. Šiandien kiekviena pažadate, ne man, o sau, kad nors vieną kartą per savaitę gersite kavą niekur neskubant, aš jau nesakau kavinėje, turint vaikus, tai kartais tampa neįmanoma misija, aš puikiai viską suprantu, tačiau privalote atrasti laiko sau....










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig