2018 m. sausio 12 d., penktadienis

MARRAKESH ORIGINAL KELIONINIS RINKINYS


Labas rytas, mano brangieji, net neįsivaizduojate, kaip mane viliojo Marakesh plaukų priežiūros priemones, kaip aš norėjau jas išbandyti, vienintelis dalykas, kuris stabdė, buvo gana aukšta kaina. Aš kelis kartus įdėdavau ir išimdavau tokio tipo kelioninius rinkinius iš savo užsakymo krepšelio. Smagu, kad esu blogerė, smagu, kad galiu išbandyti daugelį priemonių be piniginės paploninimo. Ką noriu pasakyti iš karto? Man nepatiko, mano plaukams šios priemonės visiškai netiko.




Marrakesh Original kelioninis rinkinys yra sudarytas iš Marrakesh šampūno (100 ml), Marrakesh kondicionieriaus (100 ml) ir Marrakesh aliejaus (30 ml). Marrakesh šampūnas išplauna visų tipų plaukus, bei juos drėkina ir maitina. Marrakesh kondicionierius kondicionuoja visų tipų plaukus. Marrakesh aliejus puoselėja plaukus, neleidžia galiukams skilinėti, greitai susigeria ir iškart suteikia spindesio.





Mano nuomonė:

Kokio rezultato tikėjausi aš? Sodrių tekstūrų, fantastiško kvapo, prabangaus geltonos spalvos aliejaus, nuostabaus poveikio. Ką gavau? Sodrios tekstūros tikrai yra, šampūnas ir plaukų balzamas tikrai nėra skysti, balzamas sunkiai iškratomas iš buteliuko, kvapas saldokas, kiek per stiprus net  man. Gamintojas teigia, kad priemonės tinka visų tipų plaukams, mano plaukai garbanoti, balinti ir jiems reikia ypatingos priežiūros. Mano dažniausiais pasirinkimas - pilkinantys šampūnai ir maitinančios plaukų kaukės. Nežinau kodėl, bet šitos priemonės labai apsunkina mano plauką, toks įspūdis, kad galvos plovimo kaip ir nebuvo, dar po kelių naudojimų atsirado galvos niežulys ir pleiskanos (niekada pleiskanų neturėjau).
Labiausiai nuvylė aliejus, kuris yra tirštas, bet silikonai jaučiasi labai stipriai. Aliejus apgaubia plaukus lyg silikoniniu sluoksniu, jie tampa labai žvilgūs, tačiau galiukai išsausėja dar labiau, žadamo maitinimo visiškai nesijaučia.

Aš pasakiau tik savo nuomonę, galima jūsų patirtis su šiomis plaukų priežiūros priemonėmis buvo kiek kitokia, todėl labai laukiu jūsų žinučių arba komentarų, nes man nuoširdžiai įdomu. internete labai daug gerų atsiliepimų, todėl, jeigu netiko mano plaukams, dar nereiškia, kad netiks Jums.

PR sample



SHARE:

1 komentaras

  1. Kadaise esu turėjusi Marrakesh priemonių plaukams - lyg kažkokį kremą po plovimo. Tai man labai patiko ir poveikis, ir kvapas. Ypač kvapas <3

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig