2018 m. sausio 16 d., antradienis

Kauno gatvėmis


Labas rytas, mano brangieji, šiandien pradėsime nuo drabužių derinuko, kurį pasirinkau kelionei į Kauną. Sijonas? Taip, bet ir šilti kailiniai, kai mano draugės drebėjo nuo vėjo ir šalčio, aš džiaugiausi saulėta diena ir labai drąsiais žingsniais ėjau Kauno gatvėmis.

Aš nelabai dažnai važiuoju iki Kauno, nuostabus ir labai gražus miestas, tačiau nėra reikalo ten važiuoti, beveik neturiu pažįstamų. Madinga injekcija užkrėtė mane dideliu noru keliauti traukiniais, todėl su Darja šeštadienio rytą susitikome Traukinių stotyje ir važiavome pas dar vieną blogerę Ingą. Pramogos, pramogoms, bet neįmažinti drabužių derinukų buvo tiesiog neįmanoma. Khaki spalva vis nepalika savo pozicijų mano drabužinėje, šį kartą tai ne tik ilgaauliai, bet ir odinis sijonas, kuris irgi buvo nusipirktas REVERVED parduotuvėje per išpardavimą. H&M studio kaliniai iškabėjo spintoje labai ilgą laiką, nes kai tik pradėjau fotografuoti drabužių derinius, gavau komentarą, kad jie atrodo tragiškai ir susidaro toks įspūdis, kad aš radau juos šiukšlių dėžėje. Rimtai? Galimai tada mano drabužių deriniai nebuvo tokie stiprūs, galimai neturėjau išlavinto skonio ir patirties totografuotis. Viskas gerai, kiekvieną blogą komentarą galima išgyventi, kiekvienas blogas komentaras priverčia mane labiau stengtis ir eiti į priekį, nors ir suteikia nepasitikėjimo savimi porciją. Praėjo du metai, kol aš daviau šiems kailiniams dar vieną galimybę, manau prie šitų drabužių jie atrodo tinkamai, o kaip akcentas - mano MAC lūpų dažai ir Furla rankinė.











Nuotraukos - Inga (http://www.innascorner.com)

Kailiniai -  H&M studio
Sijonas - RESERVED
Avalynė - ASOS
Rankinė - FURLA
Akiniai - Marc Jacobs
Telefono dėklas - Burga
Megstinis - H&M 














SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig