2018 m. sausio 11 d., ketvirtadienis

Beauty Talk


Labas rytas, mano brangieji, netiktai, bet tikiuosi maloniai, į blogą vėl grįžta rubrika Beauty Talk. Aš pati nuoširdžiai jos pasiilgau, tik vis nebuvo tiek daug laiko skirti tokio tipo įrašams. dabar pažadu, kad ketvirtadieniais skirsiu daugiau laiko būtent jai, o kiti įrašai palauks. Aaaaa, tradiciškai geriame kavą kartu ir skaitome geriausius Lietuvos mados ir grožio blogerių įrašus ( O, dieve, kaip aš pati pasiilgau šios frazės).




Kailiniai, vienas iš madingiausių trendų šį sezoną. Jūsų piniginė tikrai nepaplonės, nes kaliniai turi būti spalvoti, netikri ir ilgo plauko. Darjos rožiniai kailiniai ilgą laiką neduodavo mano ramiai miegoti, kol nenusipirkau panašius. Atrodo tobulai? Sutinkate?


Sekmadienį fotografavau Sandrą ir vis sakiau "wow, koks tobulas derinukas". Aš labai mėgstu raudoną spalvą, moku ją derinti ir manau, kad raudonas paltas, striukė, bomberis suteikia jums papildomus 10 madingus karma taškus. Sandra puikiai moka derinti savo Aviator tipo striukė, o svarbiausiai tokiu oru, ne tik gražiai, bet ir šiltai.


Londonas ne Vilnius, jeigu mano vinilinės kelnės sėkmingai laukia pavasario, Inga savo puikiai derina su sportiniais crazy stiliaus sportbačiais ir ilgu Aviator tipo švarku.


Aš manau tik Absentta moka derinti kalinius, sportinio tipo kelnes ir blizgančias rankines. Gražiam žmogui viskas tinka, tai nuostabus praktinis pavyzdys.


Dar viena porcija rožinės spalvos kailinių ir tobulų batų, juk žiemą taip norisi daugiau atspalvių, todėl kol dar nevėlu, skubame į parduotuves.



Apie Oversized tipo megztinius ir apie taip, kaip juos teisingai derinti skaitome Simonos bloge.


Pasakysiu nuoširdžiai, tokios Gemos aš niekada nesu mačius. pilkus megztinius ir minimalistinius derinius pakeičia labai skoninga aksominė bordo spalvos suknelė ir tobulas švarkas, blizgančios kojinės ir sidabrinė rankinė. Gema, tu mane stebini, atrodai visiškai kitaip, nei iki šiol, bet TOBULAI, mano plojimai tau.


Martina niekada neieško lengvo į kelio į madingą pasaulį, jeigu mūsų drabužinėje kailiniai ir Teddy bear tipo paltai, Martina jau matuojasi aksominius paltus. Gražu, stilinga ir atrodo išskirtinai.




Kamilė savo blogo skaitytojams pasakoja apie kelionę į Kopenhagą, man šitas įrašas buvo labai naudingas, įsidėmėjau kelias kavines, ačiū tau labai.


Aš labai sėkmingai sunaudojau du įpakavimus šio stebuklingo savaimio įdegio kremo iš Vita Liberata ir nieko neparašiau bloge. Tegul tai lieka mano maža paslaptimi, o savo nuomone su skaitytojais dalinasi Sandra.


Būtent tokio įpakavimo skaistalai sukelia mano šypseną, labai patinka, nors su savimi į kelionę vargu ar pasiimsi, per daug vietos užima kosmetinėje. Pilną apžvalgą skaitome Modestos bloge.


Plaukų slinkimas labai dažna problema, kaip su ja kovoja Greta skaitome jos bloge.



Gėlėtos kosmetinės bloge aptikau tobulo higlighetrio apžvalgą. Nors mano kosmetinėje tikrai tokio gėrio netrūksta, norisi ir viskas.


Aš vakar jau spėjau papasakoti apie geriausias veido priežiūros priemones, net nesitikėjau, kad Jums taip įdomi ir aktuali ši tema, todėl manau ir Salomėjos pasirinkimas bus įdomus, nei naudingas. Savo nuostabai pasakysiu, kad didelį dalį Salomėjos rekomenduojamų priemonių aš ne tik nesu bandžius, bet niekada ir nesu mačius. Matote, kokie mes visi skirtingi ir kaip tai yra gerai.


Ar jau matėte naują Maybelline GIGI Hadid kosmetikos kolekciją? Jeigu dar ne, kviečiu į Viktorijos grožio blogą, ten jau galima rasti atsiliepimą ir spalvų nuotraukas.


Pabaigai apie plaukų priežiūros priemones Aistės bloge. Galiu pasakyti, be vitaminų plaukams ir Kerastase plaukų kremo aš irgi sunkiai įsivaizduoju savo plaukų gyvenimą.

Šiandien tiek, manau buvo tikrai įdomu, man nuoširdžiai patiko apsilankyti kitų blogerių puslapiuose, nes nebuvau ten šimtas metų, na o jeigu tiksliau, nuo spalio praeitų metų. Kitam kartui pasistengsiu rasti naujų ir nematytų veidų, puikiai žinau, kad rinkoje blogerių tik daugėja, tačiau išsilaiko stipriausieji.

Ačiū, kad skaitote,













SHARE:

1 komentaras

  1. Hi Dear, how are you ?
    I am Cindy from Shein ,
    When you receive items, you did not reply .
    Could you please reply my email-blogger.global01@shein.com ?
    If you do not want to cooperate with Shein , please tell me !
    Hoping you can understand and respect my work !

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig