2017 m. gruodžio 11 d., pirmadienis

Apie vyrų požiūrį į madą


Labai seniai planavau šį įrašą, vis galvojau, o gal nereikia. Pasirodo reikia, tiesai reikia žiūrėti į akis. Vyrų požiūris į madą labai paprastas, tai kas madinga turi būti būtinai seksualu, ant kulnų, o geriausiai tai labai trumpas sijonas ir ilgauliai. Pasakysite man, kad egzistuoja vyrai, kurie supranta Teddy Bear oversized tipo paltus ir superstar sportbačius. Tikrai taip, tačiau tokius vyrus domina kiti vyrai, patikėkite, tai nuostabūs ir geriausi draugai, tačiau jų dėmesio centre tikrai ne Jus. Tai kaip gi neatrodyti vulgariai, stilingai, tačiau pamaloninti savo vyro akis? Šiandien pašnekėsime būtent apie tai.



Puikiai žinote, aš nesu didelė trumpų sijonų mylėtoja ir gerbėja, man atrodo mada ir stilius turi turėti rafinuotumo, spalvų suderinimo elementų ir įdomių faktūros sprendimų. Ar tai gali suprasti vyrai? Juokaujat? Tikrai ne. Aš noriu pasakyti, kad labai trumpas sijonas negali susitikti mano drabužinėje su aptemptu golfu ir super sexy ilgauliais. Man tokie deriniai atrodo ryškiai per daug, per seksualu, per vulgaru. Ieškant kompromiso, supratau, kad pagrindinis akcentas turi būti kojos, išsirinkite aulštakulnius (šį kartą mano pasakojimas ne apie patogumą, o apie tai, ką nori matyti vyrai), jeigu sunku su tokiais, kaip mano vaikščioti sunku, geriau pasirinkti ant storo kulno, bus tvirčiau ir patogiau. Aš savo labai sėkmingai derinu prie visų proginių suknelių, juk per renginius norisi atrodyti gražiai, jokio vulgarumo, plius būtent šitas variantas pirktas iš www.asos.com puslapio nesmunka ir nereikia klijuoti lipnios juostos. Jeigu su aukštakulniais ir sijonu viskas aišku, labai rekomenduoju pasirinkti tamsesnės spalvos viršų, tai gali būti palaidinė, šiltas megztinis, gražus paltas, viskas priklauso tik nuo jūsų skonio, tačiau spalvos negali būti super ryškios ir šaukiančios. Būtent taip, galima likti madingoje pusėje, tačiau suteikti savo derinius seksualumo. Dabar galvoju, reikės išbandyti tokį variantą su nude spalvos oversized šiltu megztiniu ir kiek ilgesniu paltu, turėtų būti irgi gražiai, tada būtent madingaja pusė nugalės. Pabandysime jau netrukus....













Palaidinė - H&M
Puspaltis - Trussardi
Sagė - Armani
Sijonas - ZARA
Rankinė - New Yorker
Avalynė - ASOS
Laikrodis ir apyrankė - Daniel Wellington
su kodu XMASLBB taikoma 15% nuolaida www.danielwellington.com puslapyje bet kokiam laikrodžiui.











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig