2017 m. lapkričio 14 d., antradienis

Savaitės anonsas




Labas rytas, mano brangieji, naujienų aš vakar taip ir nesulaukiau. Nežinau kodėl, tačiau DPD kurjeris iki manęs nedavažiavo. Gal šiandien, bet nusprendžiau nieko nelaukti ir paskelbti savaitės anonsą. Man labai svarbus yra numatomų darbų planas, be jo dirbti neįmanoma.
Labai nekantrauju pasidalinti savo nuomone apie Kardashian Beauty plaukų priežiūros priemones, labiausiai patiko aliejukas ir purškiamas plaukų balzamas


Man taip nebūna niekada, nes aš saugau savo padarytas nuotraukas atskirame faile, bet..... mano naujos The Balm paletės nuotraukos dingo kažkokiu mistiniu būdu. Teko padaryti iš naujo, bet paletė tai jau nebe nauja. 

Tradiciškai, labai patiko viena priemonė ir visiškai nepatiko kita. Man atrodo, aš pagaliau atradau tobulą paakių kremą, tačiau Origins losjonas tikrai ne mano istorija


Mano veido odos priežiūros 'must have' Kiehl's Calendula veido prausiklis ir tonizuojantis losjonas


Labai seniai esu bandžiusi Macadamia plaukų priežiūros priemones, tačiau net nepamenu, ar patiko. Pagaliau mano rankose keli šampūnai ir mini aliejaus įpakavimas.

Douglas veido priežiūros priemonės nenustoja manęs stebinti, dar viena nuostabi veido kaukė


Nuoširdžiai nesuprantu, kodėl visiems taip patinka naujas L'oreal blakstienų tušas? Nieko įspūdingo ant mano akių aš nepastebėjau


Po pirmo bandymo labai nepatiko, nes tikėjausi visiškai kitokio rezultato. Po kelių naudojimų įsimylėjau ir galiu pasakyti, veidas su Estee Lauder Double Wear Nude pudra atrodo nuostabiai.


Renginių šią savaitę neplanuojama, todėl galu gale turėsiu laiko sutvarkyti Rygos nuotraukas. Eisime kartu į Dior kostiumo parodą ir į QooQoo parduotuvę.




Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,

Gero antradienio,







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig