2017 m. spalio 21 d., šeštadienis

Fashion in the Air: Rožinės svajonės


Sveiki, mano brangieji, kaip vakar ir žadėjau, šiandien šnekėsime apie mano naują drabužių derinuką ir spalvotus kailinius. Žinote, kas yra svarbu, ne tik nueiti į stilisto konsultaciją, o mokėti išgirsti ir pritaikyti stilistės patarimus realiame gyvenime. Ką padariau aš? Nusipirkau man nebūdingas kelnes (jos trumpos, su guma ir iš pirmo žvilgsnio visai netinkamos mano figūrai). Kaip su joms atrodau? Liekniau, gražiau ir naujoviškai. 

Vienu žodžiu, mano brangieji, nebijokite eksperementuoti, nebijokite pasimatuoti iš pirmo žvilgsnio ne jūsų stiliaus drabužius, nebijokite naujų spalvų, nebijokite atrodyti kiek kitaip, nei įprastai. Nors stilistė rekomendavo derinti kelnes su švarku ir paltu, aš nusprendžiau būti savimi ir nusipirkau švelniai rožinės spalvos kailinukus (kurie taip madingi šį sezoną).








Kailiniai ir kelnės - Bershka
Rankinė ir megztinis - H&M
Avalynė - Tamaris
Apyrankė - Daniel Wellington
Laikrodis - Skagen










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig