2017 m. spalio 21 d., šeštadienis

NYX PROFESSIONAL MAKEUP IN YOUR ELEMENT Collection


NYX PROFESSIONAL MAKEUP kompanija viena iš tokių, kurie moka nustebinti spalvomis ir naujomis kolekcijomis. Kol aš tvarkau makiažo nuotraukas (kur darė Egidijus), jūsų dėmesiui naujienos, kurias jau galima rasti parduotuvėje PC Panorama. Vienu žodžiu, nors iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad šešėlių man jau ryškiai per daug, kelias paletes iš IN YOUR ELEMENT kolekcijos aš tikrai norėčiau turėti savo kosmetinėje.

Apart to, kad NYX PROFESSIONAL MAKEUP jau spėjo pasipuošti Halloween šventei, į parduotuvę atkeliavo naujienos.

Pasakysiu nuoširdžiai, aš ne nesustojau prie naujos limituoto leidimo kolekcijos lūpų dažų. Kokie lūpdažiai, kai šalia tokioooooos šešėlių paletės.




Kolekcijoje šešios šešėlių paletės, aš jau tiksliai žinojau, kad į mano rankas labai prašosi Metal ir Fire. Nors kaina nėra maža, kokybė tikrai labai gera. Ne, aš savo paletės dar neturiu, tačiau kol šnekėjau su NYX PROFESSIONAL MAKEUP mergaitėmis, spėjau pasidažyti. Galiu pasakyti drąsiai kokybės skirtumas tikrai yra, nors metaliniai šešėliai byrą, jie tokio grožio, kad vargu, ar galėtum išeiti iš parduotuvės be jų. Fire paletė irgi tapo mano favorite, tobulai gražios ir ryškios spalvos: raudona, bordo, geltona ir pilka Taip, kiekvienos dienos makiažui ji nelabai tinka, tačiau norint kažkuo ypatingo ir ryškaus, labai rekomenduoju.







taip pat parduotuvėje jau galima rasti labai daug įvairiausių rinkinių ir gražiai supakuotų dovanų.







Noriu priminti, kad NYX PROFESSIONAL MAKEUP siūlo išbandyti kreminės pudros atspalvius namų sąlygomis ir tik tada priimti sprendimą pirkti ar ne. Būtinai prašykite pagalvos ir merginų parduotuvėje.




Pabaigai advento kalendorius. Vakar važiavau namo ir girdėjau per radiją, kad iki Kalėdų liko vos 45 dienos. Gal jau reikia ruoštis iš anksto? NYX lūpų produktų advento kalendorius mano nauja svajonė ir rašytas labai riebiu šriftu į Wish listą.




Tokios naujienos, jeigu trumpai, laukia jūsų NYX PROFESSIONAL MAKEUP parduotuvėje. Mano rekomendacijos: kelioniniai rinkiniai, šepetėliai, advento kalendorius ir naujos šešėlių paletės.

















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig