2017 m. spalio 18 d., trečiadienis

GlamGlow Volcasmic Matte Glow Moisturizer


Kaip bebūtų, GlamGlow moka stebinti savo klientus ir ištikimus pirkėjus ne tik aukštomis kainomis, bet ir tobulu rezultatu. Svarbu tiksliai žinoti, kokio rezultato norisi. Šį kartą mano rankose GlamGlow Volcasmic Matte Glow Moisturizer, suteikia matiškumo, drėkina, skaistina ir šviesina, plius gali būti naudojamas kaip makiažo pagrindas. Kai tik gavau šį stebuklą, pradėjau testavimą.




Drėkinanti priemonė veidui

Visų tipų odai.

GLAMGLOW VOLCASMIC matinio švytėjimo suteikiantis drėkinamasis kremas yra pirmasis toks ypatingas matinis satininės konsistencijos drėkinamasis kremas, gausiai drėkinantis odą, tačiau jos neblizginantis. Jis tiesiog šviesina ir skaistina odą bei suteikia jai nepakartojamai seksualų holivudišką švytėjimą bei yra puiki nepriekaištingo makiažo pagrindo priemonė!
VOLCASMIC lengvos konsistencijos, kreminio presuoto vandens balzamo sudėtyje yra vulkaninių mineralinių medžiagų, kurios veikia kaip mažytės mikroskopinės kempinėlės, iš karto sugeriančios perteklinį aliejų, todėl oda atrodo glotni, elastinga ir sudrėkinta bei be jokio blizgesio.

GLAMGLOW ištobulintas, patentuotas TEAOXI™
kompleksas (opuncijų, vyšninių pomidorų lapų, žieminių žalčialunkių) padeda dar geriau pamaitinti odą ir atkuria jos barjerą, o rezultatai pastebimi iš karto. Oda akimirksniu įgauna glotnumo, švytėjimo ir skaistumo, kuriam neįmanoma atsispirti. Naudokite prieš makiažą arba be jo ir džiaukitės kerinčiu seksualiu matiniu švytėjimu.

Kaina: 44,95 EUR

Kur pirkti: www.douglas.lt






Mano nuomonė:

Aš esu iš tų žmonių, kurie puikiai suvokia vieną dalyką, jeigu norisi kokybės ir stulbinamo rezultato, reikia sumokėti. Mano kosmetinėje jau yra Mega Illuminating makiažo pagrindas su atspalviu. Smagu, kad tai tiesiog mini įpakavimas, nes tokio ryškaus glow švytėjimo efekto aš nelabai mėgstu, iš kitos pusės aš jį bandžiau vasarą. Manau verta išbandyti dabar, kai nuo šildymo sezono mano veidas tapo išsausėjęs ir rezultatas, galimai, gali man patikti. Šnekant apie naujieną, noriu pasakyti, kad tokios keistos konsistencijos dar niekada nesu mačiusi. Pradžioje galvojau kad tai silikonai, po kelių naudojimų supratau, kad ne. Makiažo pagrindo (būkime realistais ir pavadinkime jį taip, nes drėkinamuoju veido kremu man jį pavadinti tiesiog liežuvis neapsiverčia, logiška, kad tokio aš kančiai ant veido tikrai netepčiau) konsistencija tiršta, primina kokosų aliejų, kai kremas nuo šilumos kiek pasiduoda ir virsta aliejumi. Tai savotiškos kosnsitencijos priemonė, kuri man labai primina lūpų blizgius, tapepi pirštais ir tepi ant lūpų, tik šiuo atveju, ant veido. Kremo kvapas saldus, kaip ir daugelio GlamGlow priemonių, nelabai stipriai jaučiasi, o po kelių naudojimo jau pripranti. GlamGlow Volcasmic Matte Glow Moisturizer pakankamai gerai drėkina veido odą, suteikia jai švelnumo ir kiek vizualiai išlygina spalva, nekemša porų, o makiažo pagrindas ant jo tepasi labai lygiai. Kas man nelabai patiko: priemonę reikia tepti rankomis, tai nėra higieniška, kas yra matinis odos švytėjimo efektas aš nelabai supratau, bet odos drėkinimas be riebios odos efekto ir blizgučių tikrai įvertintas. Ar rekomenduoju? Man labai patiko,nežiūrint į minusus, tai dar viena nuostabi GlamGlow priemonė mano kosmetinėje.

PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig