2017 m. rugpjūčio 20 d., sekmadienis

Kelionė į Rygą su LuxExpress



Pagaliau nuotraukos padarytos ir aš galiu pasidalinti savo įspūdžiais apie kelionę į Rygą, kurią mums organizavo LuxExpress. Nėra jokios paslapties, į Rygą važiuoju labai dažnai, žinau kiekvieną gatvelę, mačiau daug įvairių pramogų, tačiau šį kartą net mane organizatoriams pavyko nustebinti. Kaip? Dinner in the Sky. daugiau ką nors sakyti reikia? Tik tai, kad aš labai bijau aukščio.


Kaip aš jau sakiau, į Rygą keliauju labai dažnai, mano pasirinkimas - LuxExpress autobusai. Dažniausiai mano kelionės būna trumpos, man reikia apsisukti per vieną dieną pirmyn ir atgal, todėl maršruto laikai man puikiai tinka (išvažiuoji 7 ryto, grįžti namo 18:30 autobusu). Šį kartą keliavome prabangiai, kiek prisiminu, man teko keliauti verslo zonoje tik vieną kartą, šis kartas antras. Čia patogios sėdinės, niekas nemaišo, sėdėti po vieną, šalia kiekvienos sėdinės yra kokybiškos ausinės, rozetės ir staliukai. Aš dažniausiai stengiuosi kažką padaryti iš darbų (tai tvarkau nuotraukas, tai rašau tekstus), kelionės laikas prabėga labai trumpai. Taip linksmai mes nuvažiavome iki Rygos (kelionė trunka vos daugiau nei 4 valandas). Prieš įlipant į verslo zoną, gavome buteliuką negazuoto vandens ir šokoladuką. Smulkmena, bet labai maloni. Aš pastoviai nespėju sau nusipirkti maisto į kelionę, žinau, kad autobuse bus kavos, bet amžinai prie kavos nieko neturiu.





Pirmas mūsų sustojimas - Restoranas Kolonade, Rygos centre, netoli Nacionalinės Operos ir garsiųjų Laima laikrodžių, kur susitinka visi įsimylėjaliai (bet apie Laima saldainius ir tradicijas pašnekėsime kiek vėliau). Man labai patiko restorano interjeras, nedidelis, bet labai apgalvotas valgiaraštis, bei skanūs patiekalai.


Restoranas savo lankytojams siūlo ne tik pagrindinį meniu, bet ir verslo pietus. Kainos tikrai nesukandžioja, man kartais atrodo, kad pavalgyti restorane Rygoje kainuoja kiek pigiau, nei Vilniuje. Aišku, su Talinu nėra ko lyginti, tačiau Rygoje labai daug gražių ir stilingų vietų pavalgyti. Ar rekomenduoju? Tikrai taip, tai unikali galimybė išbandyti kažką naujo.



Prieš užsakytą maistą, mums atnešė restorane kepamą šviežią duoną ir starterį. Noriu perspėti, visų patiekalų skonis labai švelnus. 
Valgyti aš nelabai norėjau, tačiau teisingai keptą jautieną aš labai mėgstu, būtent todėl užsakiau Jautienos salotos. Salotos gauna iš manęs 9 balus iš 10 įmanomų. Labai patiko mėsa, patiko lęšiai ir pateikimas, tik padažas galėtų būti kiek kitoks (čia buvo panašus į Cezario).



Sandra valgė žuvį, sakė skonis labai švelnus, na o pateikimas sako pats už save. Puikiai žinau, kad būtinai grįšiu čia paragauti picų. Mačiau kiti žmonės užsakinėjo, o pačios picos ant medinės lentelės atrodė nuostabiai, purios, skanios ir labai kvepiančios.


Antras sustojimas - Laima šokolado muziejus, kur mes sužinojome visą šokolado istoriją ir gaminome saldainius. Žinau, kad Lietuvoje tokią pramogą siūlo ir kelios kompanijos, tačiau čia viskas atrodo kiek kitaip, nes čia tikrasis saldianių fabrikas su savo istorija ir tradicijomis.





Aš tikrai nepasakosiu ilgų istorijų apie šokolado gamybą, geriau pasakysiu, kad nekantriai laukiau galimybės gaminti saldainius pati.









Įdomiausia dalis, nes niekada gaminti saldainių man neteko. Čia paruošti saldainių šokoladiniai pagrindai ir papildai, o taip pat kelių rūšių šokoladas (juodas, baltas ir su riešutais).



Taip atrodo mano pagaminti saldainiai, aš gaminau su karamele, kokosų drožlėmis, džiovintomis spanguolėmis ir žemuogėmis.



Nuostabus dalykas - saldainius labai gražiai supakuoja ir jau turi dovaną mylimam žmogui, kuris laukia tavęs namuose. Smagu, ar ne?



Trečias sustojimas - Dinner in the Sky. Noriu pasakyti, kad ši nuostabi pramoga į Vilnių atkeliauja jau kitą savaitę (nuo 23 iki 26 d.). Siūlomi keli variantai: šampanas ir užkandžiai, pietūs, pusryčiai, vakarienė ir t.t. Nuo pasirinkimo priklauso kaina ir laikas danguje.
Tikriausiai reikia pasakyti, kad velniškai bijau aukščio, man dreba rankos ir kojos, laukiant savo eilės man prakaitavo delnai. Nusprendžiau įveikti savo baimę, juk esu suaugusi moteris, todėl privalau tai padaryti. Na o jeigu rimtai, tik pačioje pradžioje baisu, po kiek minučių pripranti ir jau gali fotografuoti ir mėgautis nuostabiais vaizdais. Labai rekomenduoju rinktis vietą iš šono, tada vaizdai ir nuotraukos gaunasi nuostabios.  Nereali pramoga, todėl nuoširdžiai rekomenduoju apsilankyti ir apžiūrėti Vilnių iš aukščiau. (daugiau informacijos https://shop.dinnerinthesky.lt). 














Ačiū labai už nuostabią kelionę ir nerealius įspūdžius https://luxexpress.eu/lt atstovams. Savo įrašu norėjau parodyti kaip galima praleisti dieną arba savaitgalį kitame mieste, kokios pramogos siūlomos ir ką galima nuveikti. Nors Rygoje būnu labai dažnai, čia mano antrieji namai, likau be galo laiminga ir kupina malonių įspūdžių.























SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig