2017 m. liepos 18 d., antradienis

Lancome #MAKEITBIG su MONSIEUR BIG


Sveiki, mano brangieji, šiandien šnekėsime apie Lancome  #MAKEITBIG kolekciją. Kolekcijoje didelės apimties suteikiantis blakstienų tušas, markerio tipo akių pravedimas ir priemonės antakiams.

















Mano nuomonė:

Aš nenoriu skelbti jokių priemonių aprašymų (aprašymus galima perskaityti www.douglas.lt), pasakysiu tik tiek, kad jau seniai supratau, perkant blakstienų tušus pinigų taupyti negalima. Rezultatas po tušo naudojimo labai greitai būna ant akių, o mano atveju, po akimus, nes vasarą mano veido oda tampaa riebi. Lancome - vienas iš mano blakstienų tušo favoritų, Grandiose naudoju iki šiol, patinka iki negalėjimo. Tušas MONSIEUR BIG kur kas įprastesnis, gamintojas žada ypatingai ilgas ir tankias blakstienas. Tušo šepetėlis patogus, minkštas, gerai užriečia ir nudažo blakstienas nuo pat augimo linijos, blakstienos gaunasi labai ilgos, tankios, atskirtos ir ypatingai juodos. MONSIEUR BIG markeris man nelabai patiko vien dėl to, kad man sunku su juo dirbti. Man labiau patinka plunksnos tipo akių pravedimai. Markeris labai pigmentuotas, jo forma leidžia brėžti tiek storą, tiek ploną liniją, išsilaiko ant akių visą dieną, na o finish'as 'šlapias'. Aš manau jis labai patiks toms, kas jau įgudusios pravesti bet kokio tipo linijas. 
Labai ilgą laiką antakių forma buvo mano didžiausia problema, pagaliau pavyko susitvarkyti, tačiau antakių atspalvis vis dar kiek per tamsus (mano antakių plaukeliai visiškai juodi, kaip ir plaukų šaknys, todėl aš palieku bendrą vaizdą taip, kaip yra ir bandau džiaugtis gyvenimu). Aš antakiams naudojau du atspalvius: blonde antakių pradžiai ir brown antakių formai paryškinti. Labai patiko visi siūlomi antakių formavimo priemonės atspalviai, nes visi šalti be oranžinio pigmento. Manau kiekvienas sau galės atrasti tinkamą, juolab blonde atspalvis kiek pašviesina tamsius plaukelius ir pakoreguoja antakių formą, taip pat noriu pasakyti, kad nuotraukose spalvos atrodo kur kas tamsiau, negu ant rankos, todėl neapsigaukite (mano rudas atrodo lyg būtų juodas, nors žiūriu į veidroį, viskas kaip ir gerai, kaip įprasta). Pieštukai savo sudėtyje turi vaško, jie vidutiniškai pigmentuoti, gerai suformuoja ir išlaiko antakių formą. Iš kitos pusės turi labai tankų šepetėlį, kuris leidžia išsklaidyti atspalvį taip, kad antakių forma atrodytų natūraliau.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad Lancome MONSIEUR BIG kolekcija labai patiko, nuoširdžiai rekomenduoju blakstienų tušą, kuris patiks visoms, kas trokšta ilgų ir tankių blakstienų.

PR sample
















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig