2017 m. liepos 6 d., ketvirtadienis

Gėlių laukas


Nebūna blogo, kuris neišeitų į gerą. Pasakoju visą istoriją nuo pačios pradžios. Vyrus sugedo mašina, kol aš jo laukiau, turėjau galimybę užsukti į kitokio tipo Second Hand parduotuvę Pasaulio drabužiais. Taip, kainos ten gana didelės, kartais per išpardavimą paprastoje parduotuvėje galima nusipirkti kažką ženkliai pigiau, tačiau reikia mokėti ieškoti ir turėti skonį.


Aš labai seniai ieškojau tokio Retro stiliaus džinsų, kurie tiktų nešioti vasarai ir būtų nude atspalvio. Pagaliau parduotuvėje pamačiau ko noriu, tai Vero Moda Jeanse, net nežinau, ar pas mus egzistuoja tokia drabužių linija. Tai kiek storesnės medžiagos kelnės, tinka laisvalaikiui, glamžosi irgi gerai, tačiau ir taip atrodo gana gerai ir stilingai. Stebuklinagi man tiko 36 dydis, na o palaidinę jau išsirinkau prie kelnių, nes norėjosi gėlių, o mano drabužinėje tokios lengvos ir gėlėtos nebuvo. Taip pat norėjosi, kad visas drabužių derinukas būtų vienodos nude spalvos gamos. Ar man pavyko? Manau tikrai taip, juolab už viską sumokėjau 10 EUR. Aš manau būtent tai ir parodo, kad tam, kad apsirengti stilingai ir išskirtinai, nereikia turėti labai daug pinigų, svarbiausiai, reikia turėti skonį.







Kelnės ir palaidinė - Vero Moda 
Avalynė - Reserved

Nuotraukos: Darja (http://luscious-style.com)






SHARE:

2 komentarai

Blogger Template Created by pipdig