2017 m. liepos 13 d., ketvirtadienis

Douglas AGE FOCUS LIFTING ANTI-WRINKLE SERUM ir AGE FOCUS ANTI-WRINKLE NIGHT CREAM


Sveiki, mano brangieji, tęsiame pažintį su nauja Douglas veido priežiūros linija. Prisipažinsiu, net neplanavau nieko nerašyti, nes nesitikėjau nieko gero. Išbandžius vieną priemonę, toliau antrą ir trečią supratau, man labai labai patinka. Šiandien noriu labai trumpai papasakoti apie serumą ir naktinį kremą nuo raukšlių.











Mano nuomonė:

Aš jau labai seniai naudojau kiek stipresnes priemones nuo raukšlių, metai duoda savo, plius degintis aš labai mėgstu (visi puikiai žinome, kad po saulės vonių reikia labai stipriai drėkinti veido odą, nes raukšlės atsiranda akimirksniu). Pasakysiu iš karto, naujos Douglas veido priežiūros priemones mane tikrai nustebino, gerąja to žodžio prasme. Kas patiko? Patiko įpakavimai, jie kokybiški ir atrodo prabangiai. Ne, tai ne stiklas, kaip tarkime Lancome arba Dior, bet ir kaina visgi kitokia. Vienintelis dalykas, kuris nepatiko, labai blogos kokybės membranos folija, kuri apsaugo nepradarytą kremą nuo neigiamos aplinkos poveikio. Folijos neįmanoma nuimti iki galo, aš stengiausi, bet net man nepavyko (nuotraukoje puikiai matosi folijos likučiai). Naktinis kremas gana riebios kosnsistencijos, maloniai pasiskirsto, mano nuostabai greitai susigeria. Kremo atspalvis geltonas su vos matomais blizgučiais, kurie pagal idėja turi skaistinti veido odą. Rezultatas - pamaitinta, elastinga ir pailsėjusi veido oda.
Serumas kur kas lengvesnis, tekstūra sislikoninė, greitai susigeria ir maloniai jaučiasi ant odos. Serumas gali būti naudojamas kaip makiažo pagrindas, puikiai drėkina ir stangrina.
Apibendrinant noriu pasakyti, kad nauja Douglas veido priežiūros liniją nenusileidžia savo kokybe net liukso priemonėms, būtent todėl aš šią liniją vertinu aukščiausiu balu. Aišku, kaina irgi nėra mažą, bet panašaus poveikio liuksas kainuoja kur kas brangiau.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig