2017 m. birželio 23 d., penktadienis

MAC Burgundy Times Nine


Peržiūrėjus skaitomiausius blogo įrašus supratau, jums, kaip ir man patinka UD ir MAC. Būtent apie tai mes su jumis pašnekėsime šiandien. Aš labai seniai norėjau nusipirkti devynių spalvų MAC burgundiškų atspalvių šešėlių paletę, nes testavimui vis gaudavau ne tuos atspalvius (mėlynus, pilkus, nude ir violetinius). Viskas kaip ir gerai, bet norisi bordo atspalvių ant savo akių ir viskas. Galiu pasakyti iš karto, šita paletė geriausia iš visų mano turimų MAC palečių, nes tobulos ne tik spalvos, bet ir pigmentacija.











Mano nuomonė:

Pagaliau, pagaliau galiu pasakyti labai užtikrintai, šita MAC paletė geriausia iš visų mano išbandytų. Logiška, kad tai labai subjektyvi nuomonė, nes viskas priklauso nuo jūsų mėgstamiausių ir dažniausiai naudojamų atspalvių. Burgundy Times Nine paletėje burgundiškos, bordo ir pilkšvai violetinės spalvos šešėlių išskaidymui. Be visiškai matinių, paletėje galima rasti ir blizgius šešėlių atspalvius (auksinį, bronzinį, juodą su auksinės spalvos blizgučiais ir rožiniai-oranžinį atspalvį). Spalvos suderintos taip, kad su šia palete galima atlikti tik dieninį, tiek vakarinį, tik labai blizgantį makiažo variantą. Man atrodo, kad šios paletės pigmentacija stipriausia iš visų mano turimų. Blizgios spalvos šešėliai byra, bet tai neišvengiamas dalykas, iš kitos pusės, su šešėlių pagrindu makiažas išsilaiko visą dieną. Tikriausiai pastebėjote, kad dažniausiai naudoju būtent šią paletę savo makiažams, o tai labai geras ženklas, mano rankos net pačios pasiima būtent šią paletę.






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig