2017 m. birželio 23 d., penktadienis

Floral Striped Wide Leg Pants


Sveiki, mano brangieji, šiandien pradedame nuo mados, o jeigu tiksliau, nuo madingo derinio. Vienu žodžiu, labai norėjau turėti savo drabužinėje tokio tipo kelnes, jos nėra super trumpos, bet kad patrumpintos, tai tikrai, plius plačios ir su diržu. Manau kiek prašoviau su dydžiu, nes kelnės man didokos, bet ryškūs raštai ir oranžinės detalės atperka viską.

Aš esu iš tų blogerių, kurios nori išbandyti absoliučiai viską. Man nėra žodžio negaliu, nepatinka ir netinka. Manau mes tiesiog nemokame teisingai derinti drabužių. Aišku, aš nežiūriu į labai trumpas sukneles, kurios aptempia figūrą, tokie variantai jau tikrai ne man, plius ir mados jau nebe tokios, bet neslėpsiu, tikriausiai mano vyrui patiktų ir jis kur kas su didesniu įkvėpimu padarytų mano drabužių derinio nuotraukas. Bet grįžtame prie kelnių, mano dydis L, norėtųsi tikrai M. Jos plačios, medžiaga maloni, kokybė pakankamai gera. Aš nusprendžiau kelnes derinti su labai ryškia glaustinuke (kurią pirkau per išpradavimą), na o drabužinėje dar atradau oranžinį rankinuką su sidabrinės spalvos grandine, kuri tiko prie akinių.






Kelnės -ZAFUL
Body - Mango
Rankinė - Mango
Avalynė - RESERVED
Akiniai - Yoshop







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig