2016 m. vasario 15 d., pirmadienis

Dolce milk pieniškas šokoladas, dušo želė ar desertas?


Čia iš vėl įrašas iš serijos, jeigu būsite Rusijoje, būtinai užsukite į Letual parduotuvę, ten rasite nuostabių Dolce Milk kūno priežiūros priemonių. Ačiū mano draugei, kuri pastoviai važinėja į Rusiją  darbo reikalais, todėl aš pastoviai siunčiu jai savo norų sąrašus. Prieš Naujuosius ji skrido į Tailandą būtent per Rusiją, taip buvo pigiau, todėl aš paprašiau atvežti man dovanu pieniško šokolado dušo želę iš Dolce Milk.




Talpa: 460 ml.

Kaina: apie 5 EUR

Kur pirkti: www.letu.ru

Įpakavimas:







Konsistencija:





Mano nuomonė:

Visiems šokolado mylėtojams skiriu šį įrašą, nes kvapas tiesiog tobulas. Todėl aš kartais galvoju, ar tai dušo želė, ar vis gi desertas. Norisi net paragauti. Dolce Milk priemonių pasirinkimas labai didelis, kvapai skirtingi - nuo braškių, bananų, slyvų iki pieniško ir mėtinio šokolado. Priemonės tikrai geros, tai jau ne pirmoji dušo želė mano vonioje, todėl tiksliai žinojau ko noriu. Būtent šokolado kvapo dušo želės. Priemonės konsistencija labai tiršta, buteliukas nėra patogus, nes neturi dozatoriaus, dangtelis metalinis, vis bando pabėgti iš mano rankų. Svarbiausiai, dušo želė nesausina mano odos, maloniai prausia, o kvapas - tirštas pieniškas šokoladas,  kažkas tarp saldainių "Karvutė", sutirštinto virto pieno, karamelės ir šokolada, gaila, kadkvapas ant kūno neišsilaiko ilgai. Reikės paprašyti kūno kremo lauktuvių. Vieni žodžiu, jeigu matysite Dolce Milk kūno priežiūros priemones, rekomenduoju.








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig